سلام به تیک تم خوش آمدید. در این مقاله به آموزش هایلایت کردن کلمات جستجو شده در نتایج جستجو می پردازیم.زمانی که موتور های جستجو عمل جستجو را انجام می دهند همیشه سعی می کنند ک یک کلمه کلیدی را پیدا کنند تا آن را جستجو کند پس شما باید بتوانید کلمات کلیدی خود را به نضورتی هایلایت کنید.

هایلایت کردن کلمات جستجو شده در نتایج جستجو

در سایت های سطح اینترنت همیشه قسمت جست و جو وجود دارد و قسمتی مهم از یک وب سایت است حالا این وب سایت وردپرسی باشد یا خیر.ولی روش های این جست و جو ها احتمال دارد که متفاوت باشد.

هایلایت کردن کلمات جستجو شده در نتایج جستجوهایلایت کردن کلمات جستجو شده در نتایج جستجو

در جست و جو هایی که در وبسایت انجام میشود همیشه جست و جو گر به دنبال یک کلمه کلیدی می گردد که ان را جستجو میکند. به شما در این آموزش یاد می دهیم که به چه شکل کلمه کلیدی را در نتایج جست و جو برای کاربران هایلایت کنید تا بتوانند ببیننند که آیا مورد یافت شده همان چیزی است که بدنبال ان هستند یا نه.

برای انجام این کار نیازی به افزونه و یا انجام کار خاصی نیست فقط لازم است به صورت زیر عمل کنید:

همین حالا ببینید:  افزونه گفتگو برای مدیران وب سایت وردپرس با Author Chat

اول وارد هاست خود شوید و بعد فایل search.php را در حالت ویرایش باز کنید و در ان قطعه کد زیر را سرچ کنید:

1 <!--?php the_title();?-->

حالا بعد از یافتن کد فوق در این فایل ان را با کد زیر جا به جا کنید:

1 <!--?php echo$title;?-->

فقط توجه کنید که کد فوق را بالای کد عنوان که در ادامه می اید وارد کنید:

1 <!--?php$title=get_the_title();$keys=explode(" ",$s);$title=preg_replace('/('.implode('|',$keys).')/iu','<strong class="search-excerpt">\۰</strong>',$title);?-->

در این بخش هایی را ما کد های php مورد نظر را قرار دادیم و حالا باید با استایل دهی به کد های فوق هایلایت را انجام دهیم برای این منظور فایل rtl.css قالب وردپرس خود را باز کنید و کد زیر را به انتهای آنن اضافه کنید:

1 2 3 4 strong.search-excerpt{ background-color:yellow; color:blue; }

همانطور که در کد فوق میبینید این کد رنگ زمینه نتایج را زرد و رنگ نتایج را آبی میکند.اگر شما نیاز به شکل دیگر دارید میتوانید در این قسمت رنگ های مورد نظر خود را وارد نمائید.البته قبل از انجام این کار ها و ایجاد تغییرات در کد های وب سایت خود حتما از ان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

همین حالا ببینید:  افزودن فیلد های سفارشی به فرم نظرات وردپرس

 

مطالب مرتبط:

تبدیل دسته بندی های وردپرس به طبقه بندی Taxonomy

اضافه کردن فونت دلخواه به وردپرس

تغییر نام کاربری در وردپرس

قالب خبری وردپرس

ارائه دهنده مقالات: افزونه تجاری وردپرس ویدیو آموزشیافزونه رایگان وردپرس

 

منبع: تیک تم


آموزش وردپرس جستجو ,وردپرس ,نتایج ,هایلایت ,انجام ,حالا ,نتایج جستجو ,کلمات جستجو ,کردن کلمات ,هایلایت کردن ,کلمه کلیدی ,کردن کلمات جستجو ,color yellow color ,background col منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فایل فلش موبایل و تبلت فروش پروفیل،میلگرد و آهن دیجی کالا فرهنگیان نیوز computer آنچه باید درمورد اقتصاد بدانیم تصفیه آب با Awaterz فروش چت | خرید درجه ارزان|خرید درجه|خرید چت