اهداف خود را بیابید

ما در مورد تصویر بزرگ اهدافمان در زمینه کار و زندگی صحبت می کنیم. به عنوان مثال، ممکن است بخواهیم تعادل بهتری بین کار و زندگی داشته باشیم، بیشتر ورزش کنیم و بیشتر در فعالیت های پس از مدرسه فرزندانمان مشارکت داشته باشیم. هنگامی که ما می دانیم این اهداف چه هستند، می توانیم آنها را به وظایف کوچکتری بشکنیم و بر این تمرکز کنیم که چگونه آنها را در زندگی خود متناسب کنیم.

 

چگونه از اتلاف وقت جلوگیری کنیم

 

پیگیری کنید

انجام این کار برای یک هفته یا بیشتر کمک می کند تا متوجه شوید که چقدر طول می کشد تا کارهایی که همیشه انجام می دادید را انجام دهید - لباس ها را به خشکشویی ببرید، صبحانه بپزید، تختتان را مرتب کنید. اکثر مردم زمان لازم برای انجام کاری ساده مانند دوش گرفتن را بیش از اندازه تخمین می زنند و زمان مورد نیاز برای انجام وظایف بزرگتر مانند نوشتن یک مقاله کوتاه را کمتر از حد معمول در نظر می گیرند. اگر نحوه صرف زمان خود را با دقت بدانید، ممکن است بتوانید آن را بهتر مدیریت کنید.

 

چگونه از اتلاف وقت جلوگیری کنیم.


گیتی نما کنیم ,انجام ,زمان ,زندگی ,جلوگیری کنیم ,برای انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله درمانی فروشگاه سایت بلاگ بیست آموزش ووکامرس وب شعر | زیباترین شعر و غزل دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی مطالب سلامتی و زیبایی عرشیا سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت