عوامل موثر بر کیفیت کار کلاسهای چند پایه بر اساس پژوهش راسل و دیگران به نقل از نیلر (2000) عبارتند از:
- انتخاب معلم
- اندازه کلاس
- ایجاد تعادل در اندازه زیر گروه ها
- تعداد دانش آموزانی که مشکلات رفتاری دارند.
- سطح توانایی های دانش آموزان و سبک های یادگیری آنها
- میزان تلفیق و ادغام دانش آموزان پایه های مختلف برای برخی فعالیت ها
- سازماندهی برنامه تحصیلی دو یا چند ساله
- صرف وقت برای رویارو شدن با فشار ها و در خواستهای والدین
پرسش مهر19/ ترنم مهر؛پرتو کلمات دانش ,دانش آموزان منبع
درباره این سایت